klantenservice

Heb je vragen of opmerkingen, neem dan contact op met onze klantenservice.
De klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
via +31 (0)33 285 3325 of klantenservice@druppies.nl.

Doordat wij met een actief voorraadsysteem werken zullen alleen beschikbare maten zichtbaar zijn in de webshop. Als een bepaalde maat niet meer leverbaar is, kan deze ook niet meer geselecteerd worden. Je kunt ons altijd een mail sturen om te vragen wanneer een betreffende maat weer op voorraad komt. U kunt eventueel ook één van de verkooppunten benaderen.

Zodra je een product in je winkelmandje plaatst, zal deze 10 minuten voor je gereserveerd zijn. Na deze 10 minuten kunnen andere bezoekers het product ook weer selecteren.

Onder het menu ‘webshop’ vind je al onze producten. Nadat je een product geselecteerd hebt kan je kiezen uit de beschikbare maten. Vervolgens kan je het product in je winkelmandje plaatsen.

Rechtsboven kan je op het winkelmandje klikken om vervolgens je bestelling af te rekenen. Je kan zowel als gast afrekenen als een account aanmaken zodat je bij de volgende bestelling niet alles weer hoeft in te vullen.

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Bancontact en met PayPal.

  • iDEAL: online betalen via ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Voor deze online betalingen worden géén extra kosten berekend.
  • Bancontact: online betalen via wel meer dan 20 Belgische banken.
  • PayPal: direct en online betalen via PayPal. Hiervoor moet je wel een PayPal account hebben. Jouw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd.
    Gebruik ook PayPal als je direct wilt betalen met creditcard (Mastercard, Maestro en Visa)
  • Klarna: uitgestelde betaling. Betaal pas nadat je de bestelling ontvangen hebt. Deze service kost €1,-

Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling of akkoord op je betaling hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt.

Bestel je op werkdagen voor 16.00 uur, dan wordt je bestelling in principe de volgende dag geleverd. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling op dinsdag geleverd.

Binnen Nederland wordt je bestelling boven de €20,- gratis verzonden. Onder de €20,- bedragen de verzendkosten €4,95. Bij een volledige retourzending worden de verzendkosten ook teruggestort. De verzendkosten buiten Nederland en binnen de EU bedragen €6,95. Deze kosten zullen in geen geval worden terugbetaald.

Als je een product heb besteld bij een verkooppunt, dan moet je het verkooppunt benaderen voor een retourzending. Wij behandelen alleen retouren van bestellingen via onze eigen webshop.

Mocht een product niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Echter gelden er voor retourzendingen enkele voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen moet uw retour aangemeld worden via het retourformulier.
  • Na de retour aanmelding heeft u 7 dagen de tijd om uw bestelling aan ons te retourneren.
  • Het product moet ongedragen en onbeschadigd in de originele verpakking geretourneerd worden.
  • Voeg bij je retourzending de bevestigingsmail van je bestelling.
  • De kosten van de retourzending komen voor eigen rekening. Zorg dat de retourzending voldoende gefrankeerd is, anders wordt de retourzending niet bij ons afgeleverd.

Alleen als aan al deze voorwaarden is voldaan, wordt de zending als retour geaccepteerd. Wij zullen zo snel als mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen je geld terugstorten op de rekening waarvan betaald is. De kosten van de retourzending komen wel voor eigen rekening. De kosten van de betaalmethode Klarna komen ook voor eigen rekening en worden niet gecrediteerd.

Alle producten die besteld zijn via onze webshop vallen onder de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product in alle redelijkheid aan de verwachtingen van de consument moet voldoen. Het product behoort geen gebreken te vertonen die niet te verwachten zijn bij normaal gebruik.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over de kwaliteit van een product die je in onze webshop hebt besteld, dan verzoeken we je een e-mail met een omschrijving van de klacht en een foto te sturen naar garantie@druppies.nl. Je ontvangt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 2 werkdagen van ons een inhoudelijke reactie op je klacht.

Klachten op producten die zijn gekocht bij een een verkooppunt, worden via deze weg niet in behandeling genomen. Hiermee kun je terecht bij het desbetreffende verkooppunt.